Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora systémů řízení organizace pomocí dostupných softwarových nástrojů
Panák, Petr ; Jandová, Kristýna (oponent) ; Bača, Petr (vedoucí práce)
Za každou úspěšnou organizací stojí efektivní systém řízení postavený na obecných hodnotách, konceptech a postupech vystižených nejen normami. Zatímco normy představují obecné požadavky pro řízení organizace, konkrétní potřeby organizace určuje její oblast zaměření. V každém případě jsou systémy řízení podporovány pomocí vhodných softwarových nástrojů usnadňujících spolupráci. V rámci práce byly nejprve určeny relevantní požadavky norem, z nichž byla vytyčena a následně konkretizována kritéria hodnocení nástrojů. Byl popsán přístup a postup hodnocení, který byl shrnut do návodu pro případ zájmu čtenáře o vlastní hodnocení. Dále byla nastíněna možnost realizace hodnocení pomocí databázového a jednoduššího tabulkového editoru, načež bylo provedeno hodnocení osmi nástrojů pro podporu systémů řízení. Praktická část popisuje konkrétní organizaci a její požadavky na nástroje pro podporu řízení dokumentace a interních auditů, z nichž jsou sestavena kritéria a způsob hodnocení. Výstupem je (ne)doporučení konkrétních nástrojů pro organizaci. Poslední část popisuje postup konzultační činnosti.
Organizace outdoorových kurzů pro veřejný sektor
David, Pavel ; Šťastný, Jan (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje základní a podstatné atributy uskutečnění specificky zaměřených outdoorových kurzů.
Organizace volejbalového turnaje
Lanč, Tomáš ; Slezáček, Milan (oponent) ; Kundera, Václav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy volejbalového turnaje smíšených družstev navrhnout vhodná řešení pro optimální řízení turnaje a dále zlepšení jeho finančního zabezpečení a navrhnutí doporučení, které povedou ke zvýšení zisku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se za pomocí literárních zdrojů zabývá organizací sportovních akcí a finančním zajištěním akce. V druhé části je zahrnuta analýza volejbalového turnaje smíšených družstev. Poslední kapitola obsahuje návrh změn v řízení turnaje a efektivnější využití finančních zdrojů.
Význam a organizování služby pátrání a záchrany v civilním letectví
Albastová, Slavěna ; Balážová, Renáta (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření uceleného přehledu a stručné charakteristiky postupů a činností realizovaných v rámci poskytování služby pátrání a záchrany na území České republiky. Tyto závazky jsou jednou z oblastí smluvních závazků České republiky vyplývajících z jejího členství v ICAO, které Česká republika musí poskytovat. Práce má sloužit jako studijní podklad pro profesionální piloty, kteří budou skládat zkoušku na Úřadě civilního letectví (ÚCL).
Vytvoření CAMO (Continuing Airworthiness Management Organization) v prostředí malé organizace
Medeová, Veronika ; Hammer, Jaromír (oponent) ; Koštial, Rostislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zachování letové způsobilosti letadel, která je z velké části limitována časem, počtem nalétaných hodin nebo počtem přistání. Na základě údajů o náletu letadla jsou vykonávány plánované servisy nebo výměny jednotlivých dílů. Veškeré organizace oprávněné provádět tyto servisní činnosti, musí být držiteli osvědčení vydaného dle předpisu Part M, resp. podle její Podčásti G. Organizace, které jsou oprávněny poskytovat sledování letové způsobilosti se označují jako CAMO (Continuing Airworthiness Management Organization). Cílem mé práce je vytvořit CAMO pro malou společnost provozující jeden až tři letouny kategorie CS-23 a popis předpisů a požadavků, které musí tato organizace splňovat pro úspěšné řízení zachování letové způsobilosti.
Organizace volejbalového turnaje
Žejdlová, Kristýna ; Slezáček, Milan (oponent) ; Kundera, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na organizaci turnaje v plážovém volejbale. V teoretické části se zabýváme jednotlivými složkami marketingu. Praktická část se zaměřuje na samotnou organizaci turnaje a jeho následné vyhodnocení.
Workflow procesu schválení a vystavení faktury v prostředí velké organizace
Smejkal, Milan ; Neužil, Jiří (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Posouzení stávajícího stavu oběhu vybrané částí dokladů v prostředí velké organizace, konkrétně vystavení faktury. Analýza se týká především organizací, kde vystavení faktury zajišťuje všeobecná účtárna na základě podkladů z jednotlivých organizačních jednotek. Administrativní pracovník organizační jednotky vytvoří požadavek, vedoucí tento požadavek schválí, pracovnice všeobecné účtárny na základě shváleného požadavku vystaví fakturu nebo požadavek vrátí k dopracování. Popis procesů, zavedení procesu do informačního systému organizace. Cílem analýzy je zefektivnění procesů velké organizace prostřednictvím informačního systému, využití informací a zrychlení oběhu dokladů.
Židovská rada starších v okupované Praze (1943-1945)
Felgr, Luboš
Diplomová práce se zabývá Židovskou radou starších v Praze, jejíž existence je vymezena léty 1943-1945. Správní orgán, který formálně vznikl přejmenováním válečné Židovské náboženské obce v Praze v únoru roku 1943, byl povinen vykonávat příkazy nadřízených orgánů a plnit funkci prostředníka mezi nacistickým vedením a pronásledovaným židovským obyvatelstvem. Dřívější vystěhovalecké, přeškolovací či pečovatelské aktivity byly vystřídány likvidačními úkoly a vedením dalších činností, které měly ve svém důsledku směřovat k úplnému zániku židovského života na území okupovaných Čech a Moravy. Diplomová práce se zaměřuje na historický a organizační vývoj výše jmenované židovské rady od jejího vzniku až do likvidace v poválečném období, dále také na činnosti jednotlivých oddělení a osudy některých zaměstnanců. Organizace je zasazena do kontextu závěrečné fáze židovského pronásledování, které se ve sledovaném období zaměřovalo převážně na tzv. míšence a židy ze smíšených manželství, a nacistické politiky likvidace náboženských obcí a zakládání židovských rad. Práce je zpracována na základě užití a srovnání archivních zdrojů, dobových periodik, pramenných edic či vzpomínek pamětníků. Podstatná část primárních zdrojů je čerpána z Archivu Židovského muzea v Praze a dokumentačních sbírek Židovského muzea v...
Zavedení týmové supervize v organizaci
HÁJKOVÁ, Eliška
Bakalářská práce se zabývá procesem zavedení týmové supervize v organizaci, představení tohoto procesu je cílem práce. V první kapitole je specifikováno téma supervize v sociální práci jako takové včetně vymezení termínu, cílů, funkcí a forem supervize. V rámci této části je supervize zasazena do prostředí sociální práce a sociálních služeb v České republice. Další část práce se věnuje týmové supervizi jako jedné z forem supervize, dále vymezení supervizního kontraktu, týmu a role supervizora při týmové supervizi. Navazuje detailní popis procesu zavádění týmové supervize v organizaci, je přiblíženo prostředí organizace a organizační kultura. Přestavení procesu zavedení týmové supervize je demonstrováno na konkrétním příkladu zavedení týmové supervize ve službě Domácí hospic Ledax společnosti Ledax o.p.s., kdy toto představení je doplněno o zhodnocení tohoto konkrétního procesu ve vztahu k jeho teoretickému vymezení v předchozích částech práce na základě vybraných kritérií.
Podpora systémů řízení organizace pomocí dostupných softwarových nástrojů
Panák, Petr ; Jandová, Kristýna (oponent) ; Bača, Petr (vedoucí práce)
Za každou úspěšnou organizací stojí efektivní systém řízení postavený na obecných hodnotách, konceptech a postupech vystižených nejen normami. Zatímco normy představují obecné požadavky pro řízení organizace, konkrétní potřeby organizace určuje její oblast zaměření. V každém případě jsou systémy řízení podporovány pomocí vhodných softwarových nástrojů usnadňujících spolupráci. V rámci práce byly nejprve určeny relevantní požadavky norem, z nichž byla vytyčena a následně konkretizována kritéria hodnocení nástrojů. Byl popsán přístup a postup hodnocení, který byl shrnut do návodu pro případ zájmu čtenáře o vlastní hodnocení. Dále byla nastíněna možnost realizace hodnocení pomocí databázového a jednoduššího tabulkového editoru, načež bylo provedeno hodnocení osmi nástrojů pro podporu systémů řízení. Praktická část popisuje konkrétní organizaci a její požadavky na nástroje pro podporu řízení dokumentace a interních auditů, z nichž jsou sestavena kritéria a způsob hodnocení. Výstupem je (ne)doporučení konkrétních nástrojů pro organizaci. Poslední část popisuje postup konzultační činnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.